Otroci opozarjajo na varno vožnjo!

Joj, zadnje dni sem popolnoma zasedena in okupirana, zato mi za pisanje bloga skoraj ne ostane časa! Te dni smo se mladi na Viru organizirali in zbirali podpise za peticijo, saj si želimo, da bi se na Bukovčevi cesti (glavni cesti) postavili ležeči policaji. Le-ti so menda sicer že v planu, ko se bo cesta na novo preplastila (predvidoma v roku parih mesecev), vendar menimo, da podpora celotnega naselja ne more škodovati.
Skratka, v teh dneh smo hodili od hiše do hiše in zbrali presenetljivo število podpisov. Dva dni nazaj smo jih imeli preko 300, prepričana sem, da smo jih do sedaj že zbrali preko 500. Podpise bomo zbirali še v nedeljo po obeh mašah. Torej kdor še ni podpisal, pa bi si vseeno želel, se lahko oglasi pred cerkvijo na Viru v nedeljo, predvidoma nekje med 8:30 in 9:30 ter 10:30 in 11:30. O zbiranju naših podpisov je poročal tudi spletni časnik Žurnal24, ki je celo objavil moje fotografije in zelo na hitro zmontiran in posnet video: http://www.zurnal24.si/hh-clanek-236855

Poleg zbiranja podpisov je že bila zelo odmevna tudi akcija s prižiganjem svečk ob glavni cesti, ki je ganila mnoge, po spletu in po medijih pa je zaokrožila neverjetno hitro. Tudi o tem je poročal Žurnal24 (http://www.zurnal24.si/prizgali-so-svece-in-zahtevali-grbine-clanek-236496), zelo odmevna pa je bila tudi objava na mojem blogu “Bukovčeva cesta s svečkami“.

Danes sem se ravno peljala proti domu, ko me je na glavni cesti pričakal nenavaden prizor. Ravno, ko sem pripeljala izza ovinka sem zagledala fantka z odsevnim telovnikom in manjšo tablo s številko 50. Takoj sem pogledala na števec za hitrost, da sem preverila, če res vozim po omejitvi (pravzaprav vedno vozim po omejitvah, ampak v tem primeru je zagotovo vsak preveril še enkrat ali dvakrat). =)
Na večji razdalji (približno med Ipavčevo in Robovo ulico) je na vsakih nekaj metrov stal otrok z odsevnim jopičem in tablo. Sprva na moji desni strani, da so opozarjali nas, ki smo prihajali iz strani Domžal, naprej pa so stali na nasprotni strani, kjer so opozarjali voznike, ki so se peljali iz smeri Kamnika. Ljudje so bili zagotovo vsi precej presenečeni, saj so vsi vozili 50km/h, tisti, ki niso pa so nemudoma stopili na zavore.
Ko sem fotografirala, sem tudi vprašala par otrok, če jim uspeva in ponosno so mi povedali, da jih vsi opazijo in vozijo po pravilih. Govorila sem tudi z dvema odraslima, ki sta spremljala otroke. Povedala sta mi, da je akcija nastala precej spontano in ni v sklopu kakšnega šolskega programa. Pobudnik akcije je bil sicer g. Franc Prelovšek, sponzorstvo in pomoč pa jim je ponudila tudi zavarovalnica Triglav, ki jim je priskrbela jopiče. Pri izdelavi znakov sta jim pomagala Anton Skok s.p. in pa Flerin Miro s.p..
Sama sicer menim, da bi kaj podobnega res lahko izvajali tudi v šolah, recimo kot del osveščanja o varnosti v prometu. Skratka, vsi so z veseljem sodelovali, jaz pa sem z veseljem akcijo dokumentirala. Več kot očitno je, da je varnost v prometu na Viru začela povezovati vse generacije. Upam samo, da bomo z vsem tem res dosegli nek uspeh in preprečili kakšno nesrečo… Žal pa preteklosti ne moremo spremeniti…

Nekaj fotografij od danes.

Leave a Reply

