Exhibition opening at School 27. Julij, Kamnik

Nekaj dni nazaj sem pisala o moji delavnici z otroci iz šole 27. Julij v Kamniku. Ponosna sem na njihovo delo in opazila sem, da so tudi sami ponosni na svoje izdelke. Včeraj sem jim na šolo dostavila razvite fotografije in med uokvirjanjem so otroci že začeli skakati naokrog in želeli videti fotografije, tako navdušeni so bili. Očitno niso mogli počakati, da bi videli svoje delo na steni.
Žal se otvoritve danes zjutraj nisem uspela udeležiti, kjer je imel govor celo župan, a bili so tako prijazni, da so z menoj delili naslednjo povezavo.
www.kamnik.si

EN
Few days back I wrote about my workshop with kids from school 27. Julij in Kamnik. I am quite proud of their work and as I noticed, they are proud of their work too. Yesterday I delivered printed photos to the school and while we were framing them, kids started to jump around and wanted to see the photos, they were so excited. They obviously couldn’t wait to see their work on a wall.
Sadly I wasn’t able to come to the opening this morning, where even the major had a speech, but they were kind enough to share this link .
www.kamnik.si

Leave a Reply

