Bršljan obsesija / Ivy obsession

Končno sem našla čas za nekaj uživanja poletnih počitnic, čeprav le za vikend. Kar sama sem se odpravila na morje, da si vzamem nekaj časa zase, da se brezskrbno lotim sproščanja. Seveda brez fotoaparata ne gre in tokrat je bil moj glavni motiv bršljan, ki mi je že od nekdaj všeč, pa tako priročno ga je tukaj povsod dovolj… =) Za spremembo sem se lotila tudi igranja z nekaj več efekti in barvnimi spremembami.
/
Finally I found some time to enjoy summer vacation, only if just for the weekend. I went to the sea side alone, to take some time for myself and to enjoy relexation carefree. Of course I can’t do without my camera and this time my motif was ivy, which I always liked, and how convenient that it’s so much of it here… =) And for a change I played with some effects and colour changes this time.

Leave a Reply

