Upi & Jula

Nekaj dni nazaj smo se z mojim fantom, njegovo sestro in njenim fantom odpravili na oddih ob reki. S seboj smo imeli njuna dva Border Collia, ki kot je značilno za to pasmo, sta bila kar naprej aktivna. Ker ju ne fotografiram prav pogosto, sem tokrat izkoristila to, da imam pri sebi fotoaparat. Čeprav se Jula precej boji fotografiranja, je v naravi in z nekaj igre hitro pozabila na zadevo v mojih rokah in se prepustila fotografiranju. Upi pa se tako ali tako ne zmeni kaj dosti za fotoaparat in raje v ozadju nadzoruje in kontrolira dogajanje. Tu je nekaj nastalih fotografij.
/
Few days ago me, my boyfriend, his sister and her boyfriend went for a little break by the river. We had their two Border Collies with us, and as it’s typical for this breed, they were active all the time. I don’t take photos of them very often, so this time I had my camera with me and I used the opportunity. Despite Jula is affraid of cameras, with some game she forgot all about the thing in my hands and let me take photos of her. Upi doesn’t bother with camera anyway, he prefers being in a background to check and control the happening. Here are some photos that I took.

Leave a Reply

